Elena Udrea, implicata intr-un nou dosar de milioane de euro

Fosta şefă PMP Elena Udrea a fost citată, vineri de la ora 10.00, de către procurorii DNA pentru a fi înştiinţată de începerea urmării penale în cazul său. 

Procurorii DNA au anunţat-o pe Elena Udrea că trebuie să se prezinte la DNA, la ora 10:00. "Blonda de la Cotroceni" va fi înştiinţată oficial vineri că a fost pusă sub urmărire penală în acest dosar în care s-a obţinut  avizul Camerei Deputaţilor.

Întrebată dacă se teme că ar putea ieşi cu cătuşe din sediul Direcţiai Naţionale Anticorupţie, Elena Udrea a spus că acestea... nu se mai practică.

"Se mai practică cătuşele? Sunt ilegale, să ştiţi. Doar dacă am de gând să fug, să mă bat cu poliţie", a spus ea.

Elena Udrea a recuzat procurorul de caz

Fostul ministru Elena Udrea cere recuzarea procurorului de caz şi înlocuirea acestuia. Procurorul din acest dosar este acelaşi care anchetează cazul 'Microsoft'.
Ea a declarat vineri, la ieşirea din sediul DNA, că aşteaptă soluţionarea cererii de recuzare a procuroarei care instrumentează noul său dosar şi că se va întoarce la ora 14,00.
"Nu cred că este surprinzător faptul că am cerut recuzarea, pentru că am depus doua sesizări la CSM legate de modul în care se derulează ancheta împotriva mea şi modul în care s-a derulat ancheta şi în luna martie. Vorbim de aceeaşi doamnă procuror. Ca urmare nu am încredere în corectitudinea şi în imparţialitatea dânsei. Am făcut cerere de recuzare", a explicat Elena Udrea.
Udrea spune că nu are niciun interes să tragă de timp cu acest demers. "Mă intorc în câteva ore şi dau declaraţie. Nu am niciun interes să trag de timp", a subliniat Elena Udrea. Ea a precizat că şi în cazul în care se va respinge cererea va da declaraţii pentru că aşa este procedura.

Elena Udrea, implicată într-un nou dosar de milioane de euro

Procurorii au citat-o pe Elena Udrea să se prezinte vineri la DNA, pentru a i se aduce la cunoştinţă acuzaţiile din noul dosar, care vizează vânzarea şi renovarea unei vile din Eforie Sud, dar şi un contract între Hidroelectrica şi o firma privată, pentru care Elena Udrea ar fi cerut aproximativ cinci milioane de dolari.
Potrivit procurorilor DNA, Elena Udrea ar fi primit mită de la un om de afaceri 3,8 milioane de dolari şi o creanţă de 900.000 de euro pentru a asigura firmei controlate de acesta derularea, în continuare, a contractului bilateral de vanzare - cumparare de energie electrică cu SC Hidroelectrica SA.
Într-un alt dosar, Elena Udrea este acuzată că a scos din patrimoniul public o vilă din Eforie şi a vândut-o la preţ subevaluat, Elena Udrea a spus că acea licitaţie a fost câştigată de "o persoană foarte apropiată" Anei Maria Topoliceanu.
"În speţa cu vânzarea vilei de pe litoral, ea era şefa societăţii care a vândut vila din Eforie. Era o ruină, noi am vândut tot la vremea aceea pentru că era un patrimoniu în delăsare. Societatea care a cumpărat vila este un cunoscut, un apropiat al Anei Maria Topoliceanu, deci relaţia a fost între Topoliceanu şi persoana care a cumpărat, dar eu cred că procedura a fost corectă", a mai spus Udrea.
Procurorii DNA vor putea să îi aducă, astăzi, la cunoştinţă acuzaţiile, o vor putea reţine pentru 24 de ore, însă nu vor putea cere şi arestarea acesteia, putând lua măsura controlului judiciar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu