Originea OZN-urilor, India antica sau Atlantida?

Originea OZN-urilor, India antica sau Atlantida?

Multi ufologi si cercetatori ale enigmelor trec cu vederea un fapt important. In timp ce noi consideram OZN-urile ca provenind de pe alte planete, dimensiuni sau ca fiind trimise de agentii secrete guvernamentale, o alta origine posibila a unor OZN-uri ar fi India antica sau Atlantida.

Ceea ce stim despre vehiculele zburatoare indiene vine din surse antice indiene: texte scrise care s-au pastrat de-a lungul secolelor. Bineinteles, foarte multe din acestea sunt autentice; multe sunt binecunoscute poeme indiene. Cele mai multe dintre ele nu au fost inca traduse in engleza din sanscrita veche.

Imparatul indian Ashoka a fondat ” Societatea secreta a celor 9 oameni necunoscuti”: mari oameni de stiinta indieni care se presupunea ca stapanesc bine multe stiinte. Ashoka a pastrat in secret lucrarile lor pentru ca se temea ca scrierile acestor oameni, selectate din surse indiene antice vor fi folosite in scopuri distructive, de razboi, lucru cu care Ashoka era impotriva. El fusese convertit la budism dupa infrangerea unei armate rivale intr-un razboi sangeros.

Cei „9 oameni necunoscuti” au scris 9 carti in total, probabil fiecare dintre ei a scris cate una. Una din carti se intitula:”Secretele gravitatiei”. Aceasta carte, cunoscuta de istorici, dar nu prea vazuta ca avand legaturi in cea mai mare parte cu controlul gravitatiei. Aceasta exista inca undeva, tinute in biblioteci secrete in India, Tibet sau altundeva (probabil ar putea fi si in America de Nord undeva).

Cineva sigur stie motivul pentru care Ashoka a vrut sa tina secrete cartile. Daca nazistii ar fi avut asemenea arme la dispozitiein timpul celui de-al 2-lea razboi mondial. Ashoka a fost de asemenea constient de razboaiele devastatoare folosind tot vehicule sofisticate si alte arme futuriste care au distrus imperiul antic Rama. Cu mai multe mii de ani in urma.

Cu numai cativa ani in urma, chinezii au descoperit niste documente sanscrite in Lhasa, Tibet si le-au trimis la Universitatea din Chandrigarh, ca sa fie traduse. Dr. Ruth Reyna de la universitate a afirmat recent ca documentele contin instructiuni pentru construirea de nave spatiale!

Metodele lor de propulsie sunt cele antigravitationale si sunt bazate pe un sistem analog cu cel de laghima, puterea necunoscuta a eului omenesc, ” o forta centrifuga suficient de puternica pentru a neutraliza toata forta gravitationala”.

Dupa cum spune Hindu Yoghis, este aceasta „laghima” care permite persoanelor sa leviteze. Dr. Reyna a spus ca la bordul acestor masini numite „Astras” din text, au fost trimisi oameni pe o alta planeta, dupa ce scrie in documente, care sunt estimate ca avand mii de ani.

Manuscrisele au revelat si secretul „antimei”, „calota invizibilului(the cap of invisibility)” si „garima”, „cum sa fii greu ca un munte de plumb”.

Bineinteles, oamenii de stiinta indieni nu au luat textele foarte in serios, dar atunci au avut atitudini mai pozitive asupra lor, cand chinezii i-au anuntat ca ei au inclus cateva parti din studiul asupra programului lor spatial. Acesta a fost primul primul fapt al unui guvern care a recunoscut descoperirea antigravitatiei.

Manuscrisele nu nu au spus concret despre existenta unei calatorii interplanetare, dar a mentionat printre altele despre planificarea unei calatorii pe Luna.

Oricum, una dintre cele mai celebre poeme indiene, Ramayana, a descris detaliat o calatorie pe Luna cu un Vimana(Astra) si o batalie purtata pe Luna, intre o Vimana indiana si o nava atlanta. S-au scris date despre tehnologia spatiala antica si antigravitatie. Ca sa intelegem pe deplin acele tehnologii, trebuie sa ne intoarcem cu mult timp in urma.

Imperiul Rama situat in nordul Indiei si Pakistan s-a dezvoltat cu cel putin 15 000 de ani in urma si a fost un imperiu cu multe orase mari si sofisticate, multe dintre ele gasindu-se in deserturile Pakistanului si in nordul si vestul Indiei.

Imperiul Rama a existat in paralel cu Atlantida din mijlocul Oceanului Atlantic, si a fost condus de „Preotii-Regi iluminati” care guvernau orasele.

Cele 7 mari orase ale Imperiului Rama au fost cunoscute in textele indiene drept „Cele 7 Orase Rishi”.

Dand crezare textelor indiene antice, oamenii aveau aparate de zbor numite Vimana. Textele indiene descriau Vimanaurile ca fiind aparate circulare cu doua etaje mai mult decat niste farfurii zburatoare.

Acesta a zburat cu viteza vantului si emiteau un sunet melodios.

Au existat in cele din urma 4 tipuri de Vimana; unele in forma de farfurie, altele in forma de cilindru(adica trabuc). Textele indiene antice despre Vimana sunt foarte numeroase, ele ar lua volume intregi ca sa relateze totul.Indienii antici care au fabricat insisi aceste nave au scris si manuale de zbor pentru acestea, multe dintre ele pastrandu-se si azi, unele chiar traduse in engleza.

Samara Sutradhara e un tratat stiintific despre diferite unghiuri de zbor dintr-o Vimana, despre decolare, zbor de croaziera, aterizari normale si fortate si chiar despre posibile coliziuni cu pasari.

In 1875, Vaimanika Sastra, in text din sec. Al IV-lea i.e.n. Scris de Bharadvajy inteleptul, utilizand surse mai vechi, a fost descoperit intr-un templu din India. Cuprindea informatii despre zborul Vimana-urilor, precautii pentru zboruri pe distante mari, protectia navei impotriva furtunii si a fulgerului si cum sa se comute sursa de energie a navei pe energie solara de pe o alta energie de genul antigravitatiei.

Vimanika Sastra are 8 capitole cu diagrame, descriind 3 tipuri de aeronave incluzand si aparatura lor. Se mentioneaza de asemenea 31 de parti componente ale vehiculelor si 16 materiale din care au fost construite, care absorb lumina si caldura, din care cauza au fost considerate indicate pentru constructia Vimana-urilor.

Vimana-urile aveau decolare verticala, erau capabile sa pluteasca in vazduh ca un elicopter sau dirijabil.Bharadvajy cel intelept a facut referiri si la 70 de autoritati si 10 experti in ale zborului din antichitate. Aceste surse sunt acum pierdute.

Vimana-urile au fost tinute intr-un Vimana Griha, un fel de hangar, si uneori se scria ca functionau cu un lichid galbui, alteori se scria ca functionau cu mercur.Acel lichid galbui ne-ar duce cu gandul la gaz, petrol, poate si kerosen.

Si probabil ca o vimana avea mai multe astfel de propulsoare, incluzand propulsoare pe combustie si motoare”pulse-jet”. Este interesant ca nazistii au inventat primul aparat cu propulsie „pulse-jet” pentru niste rachete. Hitler si cu tot personalul nazist erau interesati de Tibet, India antica si au facut expeditii in ambele tari, incepand cu 1930, cu scopul de a strange evidente ezoterice ce au si facut.

Luandu-ne dupa Dronaprava, o parte din Mahabharatasi Ramayana, o Vimana este descrisa ca aratand cu o sfera, avand viteza unui vant puternic, datorita propulsiei cu mercur. Se misca precum un OZN, coborand, urcand, inainte, inapoi, dupa preferintele pilotului. Intr-o alta sursa indiana, Samar, Vimana erau niste masini de fier, solide, netede, cu o incarcatura de mercur, care emitea in spate o flama zgomotoasa. O alta lucrare, Samaranganasutradhara descrie cum sunt construite acestea.

Mercurul ar fi posibil sa aiba de a face cu propulsia si cu ghidajul. In mod curios, sovieticii au descoperit ceea ce au numit „instrument vechi de navigare pentru vehiculele cosmice” in Turkmenistan si Desertul Gobi. Ar fi fost acesta o relicva a civilizatiei Mu? Aparatul este semisferic, de sticla sau portelan terminandu-se cu un con cu o picatura de mercur in interior.

Indienii antici zburau cu aceste aparate peste toata Asia, Atlantida,si America de Sud. Scrierea gasita la Mohenjodaro in Pakistan(presupunandu-se a fi unul din cele 7 orase Rishi ale Imperiului Rama)este inca indescifrabila si a fost gasita o copie a ei in alt colt al lumii: Insula Pastelui.

Scrierea din Insula Pastelui, numita scrierea Rongo-Rongo este de asemenea indescifrabila si similara cu scrierea din Mohenjodaro.A fost cumva Insula Pastelui o baza aeriana pentru ruta aeriana a Imperiului Rama?(La Mohenjodaro, la Vimanadrome, pasagerii puteau auzi sunetul melodios al anuntului, in niste difuzoare: „Zborul Liniilor Aeriene Rama, numarul 7 pentru Bali, Insula Pastelui, Nazca, si Atlantida este gata de decolare.”).

In Tibet, nu la mare distanta de India, se vorbea in acest fel despre Vimana: „Bhima zbura impreuna cu acest vehicul, ca o flama pe cerul noptii de vara, strabatandu-l ca o cometa. A fost ca si cum doua sori ar fi stralucit.”

Textele vedice descriu aparatele Vimana ca fiind de mai multe tipuri: Ahnihotra-Vimana, cu 2 motoare, Elephant-Vimana, cu mai multe motoare si alte tipuri.

Ca si alte descoperiri stiintifice si Vimana-urile au fost folosite in scopuri razboinice. Atlantii au folosit aeronavele lor, numite Vailixi, ceva similar cu Vimana. Atlantii sunt numiti in poemele indiene „Asvini”. Ei au fost aparent mult mai dezvoltati tehnologic decat indienii.si cu tendinte de a cuceri.Vailixi-urile aveau tot o forma de trabuc si aveau o manevrabilitate mare atat in aer cat si sub apa.

Dand crezare lui Eklal Kueshana, autorul cartii „Ultima frontiera”, intr-un articol scris in 1966, Vailixi-urile au fost construite prima data in Atlantida acum 20.000 de ani, cele mai comune forme erau cele de farfurie cu trei motoare. Acestea dezvoltau 80 000 cai putere.

 Cand Alexandru Macedon a patruns cu armata in India, acum 2000 de ani, intr-un loc au fost atacati de „scuturi zburatoare incandescente”.

Momentan se considera ca mai multe Vimana si Vailixi sunt tinute in adaposturi ascunse in Tibet si alte locuri din Asia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu