Acuzatii grave impotriva lui Gabriel Oprea

Președintele Klaus Iohannis a declarat în cadrul unei conferințe de presă că l-a sfătuit pe Gabriel Oprea să-și dea demisia. 

”Am avut o intervenție ieri și astăzi l-am invitat pe premierul Oprea la o discuție pentru că am dorit să primesc explicații suplimentare. Am vorbit cu el în cursul zilei de azi și l-am sfătuit să-și dea demisia.
Ce va face domnul Oprea va stabili dumnealui și vă va informa. Eu i-am cerut demisia pentru proasta gestionare a crizei. Opinia publică are dreptul la informație. După părerea mea întrega comunicare a fost catastrofală. Pe această latură politică i-am dat sfatul domnului Oprea. Pe partea penală vor stabili cei avizați”, a declarat președintele Klaus Iohannis în cadrul conferinței de presă.
”Domnul Ponta este foarte belicos. Impresia mea este că prin această atitudine crede că oamenii uită că este judecat penal pentru fals în înscrisuri, complicitate la evaziune fiscală si spălare de bani”, a mai spus președintele.

Acuzaţii grave împotriva lui Gabriel Oprea

Moartea polițistului Cosmin Bogdan Gigină de la Brigada Rutieră a Capitalei a dus la acuzații grave împotriva lui Gabriel Oprea, demnitarul pentru care tânărul polițist a executat o ultimă misiune, ca antemergător în cadrul unei coleane oficiale care traversa o zonă aglomerată a Capitalei.
După ce au audiat martori cheie în cazul polițistului Bogdan Gigină, care a murit în timp ce se afla pe motocicletă în coloana oficială a ministrului Gabriel Oprea, procurorii de la Parchetul de pe lângă Tribunalul București a anunțat că efectuează urmărirea penală sub aspectul săvârşirii infracţiunii de ucidere din culpă.
Parchetul Capitalei, care face cercetări pentru ucidere din culpă în cazul poliţistului Bogdan Gigină, au cerut de la MAI, Poliţia Capitalei şi Poliţia Română date despre coloana oficială a ministrului Gabriel Oprea din ziua accidentului, primind deocamdată doar parţial informaţiile solicitate, potrivit comunicatului remis duminică.

Sindicatul Pro Lex al polițiștilor îl vrea ”afară” pe Oprea

Moartea polițistului Cosmin Bogdan Gigină de la Brigada Rutieră a Capitalei, a împărțit socitatea în două. Acuzatori și susținători ai ministrului de Interne, Gabriel Oprea, demnitarul pentru care tânărul  polițist a executat o ultimă misiune, ca antemergător în cadrul unei coleane oficiale care traversa o zonă aglomerată a Capitalei.
Printre cei care acum arată cu degetul înspre mai-marele ”Internelor” este și Sindicatul Pro Lex care cere demisia lui Oprea din toate funcțiile pe care le deține și retragerea acestuia din viasța publică! Decizia acestei cereri vine după așa-zisa declarație de presă de astăzi în care Oprea nu a reușit să clarifice lucrurile care îl leagă de teribilul accident în care și-a pierdut viața motociclistul de la ”Rutieră”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu