Copiii din China care stapanesc telepatia, teleportarea, telekinezia si clarviziunea
Supercopiii paranormali din China care au uimit o lume intreaga: acestia stapanesc teleportarea, telepatia, telekinezia, teleplastia, clarviziunea, clarauditia si alte capacitati extrasenzoriale !
În martie 1979, în China a devenit cunoscut cazul unui băiat care putea „să vadă” cu urechile. Ziarul Sichuan Daily relata
pe atunci că Tang Yu, în vârstă de doisprezece ani, putea să vadă cu
urechile, aşa cum alţii văd cu ochii şi chiar mai bine. Aceste
informatii le scrie si Jan Van Helsing in cartea sa, „Sa nu atingi aceasta carte”.
Reporterul Zhang Naiming a făcut
investigaţii pentru un raport ulterior, mai detaliat, despre acest tânăr
şi l-a testat în felul următor: i-a pus în mână o foaie de hârtie
împăturită în şase, pe care scri sese cu cerneală albastră patru
litere. Tang Yu a ţinut puţin biletul la ureche şi i-a redat corect
conţinutul. Mai târziu, pe o hârtie împăturită, s-au scris chiar poezii
întregi pe care el le-a redat, de asemenea, fără greşeală.
Aceasta a fost însă numai începutul unei
istorii de necrezut. Datorită articolelor de ziar, care au uimit atunci
întreaga Chină, s-au prezentat alţi copii cu capacităţi asemănă toare,
fiind şi ei testaţi. Guvernul chinez susţine chiar că, între timp, mii
de asemenea copii din China pot citi nu numai cu urechile, ci şi cu
limba, cu nasul, cu axilele, cu mâinile sau cu picioarele. În această
privinţă fiecare copil este dotat diferit.
De exemplu, două surori cu capacităţi
asemănătoare au fost investigate de mai mulţi jurnalişti şi specialişti
din domeniul culturii, ştiinţei şi medicinii, fiind testate intens. Su
rorile au spus că dacă ţin la ureche, la nas sau sub axile un document,
atunci în spiritul lor apar imaginile şi cuvintele scrise pe hârtie.
Însă numai pentru un scurt moment, pen tru că apoi imaginile dispar. Nu
ştiu nici când ar apărea aceste viziuni. Uneori trebuia să aştepte
câteva minute, altădată şi o jumătate de oră, alteori viziunile apar
imediat.
Incitate de aceste relatări, şi alte
persoane s-au ocupat de fenomen, constatând că nu era neapărat o
noutate. În al Doilea Război Mondial s-a descoperit că unii oameni care
lu crau la staţiile radar puteau „să audă” semnalele microundelor. Iar
în 1964 a fost găsit un tânăr care putea să vadă prin pereţi şi prin
alte obiecte.
Despre copiii chinezi cu capacităţi de medium aflăm următoarele din revista Licht Forum:
„Pe la 1984, guvernul chinez a descoperit pentru prima dată un copil, un băiat cu ca pacităţi de medium ce depăşeau tot ce se cunoştea până atunci. Când guvernul i-a testat aceste înzestrări, afirmaţiile sale au corespuns în procent de sută la sută.
Ulterior guvernul a găsit un alt asemenea copil, apoi mai mulţi, pe urmă sute şi, în final, mii. La invitaţia guvernului chinez, revista americană Omni a făcut investigaţii în legătură cu acest fe nomen.
Jurnaliştii de la Omni au plecat de la ipoteza că ar putea fi vorba despre o escro cherie şi au procedat cu cea mai mare precauţie. Guvernul le-a pus la dispoziţie circa o sută de copii, cu care au putut să lucreze. Jurnaliştii de la Omni au realizat teste, precum acela în care au scos o pagină oarecare dintr-o carte preferată, au mototolit-o şi au pus-o în axila persoanei testate.
Copiii au citit cu exactitate fiecare cuvânt de pe pagină! După ce au testat mulţi copii, cei de la Omni i-au descris ca fenomenali, însă n-au putut să dea o explicaţie. Raportul lor poate fi citit în ediţia din ianuarie 1985 a revistei Omni. De atunci, asemenea copii au fost găsiţi în multe alte ţări, de exemplu în Rusia, Japonia, Cana da, în Europa şi în Statele Unite.”[3]
Acestea sunt rapoarte bine documentate.
Despre aceşti copii chinezi a publicat şi revista ştiinţifică
Nature[4], ce este convinsă de autenticitatea întâmplărilor.
În extrem de interesanta lor carte, „Indigo-Schulen
– Chinas Trainingsmethoden fur medial begabte Kinder” (n.tr. „Scolile
Indigo – metode de formare a copiilor supradotati in China”), din
care am extras cele mai multe din aceste informaţii, Paul Dong şi Thomas
Raffill dau numele băieţilor şi fetelor (în parte cu fotografii) care
au do vedit următoarele capacităţi în timpul testărilor:
„• Citit şi perceperea culorilor cu urechile, mâinile, axilele, fruntea, podul palmei, picioarele, nasul;
• Prin puterea spirituală, mişcarea obiectelor şi ruperea crengilor de copaci;
• Privire cu funcţie de raze Rbntgen: vedere prin corpurile omeneşti, prin cartoane şi prin pereţi;
•Calcul aritmetic mental mai rapid decât cu un calculator de buzunar;
• Mărirea obiectelor prin privire şi mişcarea lor prin puterea de concentrare;
• Deschiderea lacătelor prin puterea de concentrare şi
• Capacitatea de a vedea cuvinte şi imagini de pe o hârtie mototolită sau tăiată în bucăţi.”[5]
Aceste fenomene nu se limitează doar la
China, ci se petrec pretutindeni în lume. De exemplu, în Mexic s-au
găsit în capitală peste o sută de copii cu capacităţi asemănătoare
celor arătate de copiii chinezi şi care sunt în stare să „citească”
folosindu-se de cele mai diferite părţi ale corpului. Pare aproape că
aptitudinile copiilor chinezi s-ar fi transmis celor din Mexic şi de
oriunde altundeva. Şi evident că aceasta corespunde „răspândirii
spiritului” din Biblie…
Însă
după ce guvernul chinez a început să studieze fenomenul copiilor, s-a
constatat că aceste capacităţi de „citit” reprezintă numai vârful
aisbergului. Astfel, Paul Dong relatează că la o manifestare mii de
invitaţi au primit câte un boboc de trandafir. După ce toţi au luat loc
şi în sală s-a instalat liniştea, pe scenă a păşit, singură-singurică, o
fetiţă chinezoaică de vreo şase ani şi a privit spre public. Apoi,
după o mişcare uşoară cu mâna, toate miile de boboci de trandafir au
început să se deschidă şi să se transforme în trandafiri superbi, sub
privirile celor care îi ţineau în mâini.
Paul Dong scrie şi despre o demonstraţie
la care au luat parte circa cinci mi de copii chinezi. Un copil şedea
în faţa unui flacon cu medicamente, închis, în care se aflau mici
tablete. După ce, în faţa publicului, acest flacon a fost închis cu un
capac şi sigilat cu o bandă adezivă, el a fost aşezat în faţa copilului.
Alături a fost instalată o cameră video care înregistra totul.
Apoi copilul a spus că va începe, iar
cei prezenţi au privit cu încordare. Brusc, fără ca băiatul să se mişte,
prin urmare numai prin puterea sa de concentrare, tabletele au început
să iasă din flacon, s-au aşezat pe masă, unde apoi au şi rămas. Într-un
alt caz, un copil a făcut o experienţă asemănătoare cu o monedă care a
pătruns fără dificultate în recipient prin peretele de sticlă şi a
rămas acolo.
Conform celor relatate de Paul Dong, au
existat încă multe alte fenomene prezentate în China şi a căror
veridicitate a fost recunoscute între timp de guvernul chinez. Fireşte,
guvernul era convins la început că ar putea fi vorba despre un truc à la
David Copperfield, însă numărul copiilor cu astfel de capacităţi
creştea în continuare. Când cartea lui Paul Dong a apărut în SUA în
1997, guvernul chinez înregistrase, probabil, deja peste o sută de mii
de asemenea copii.
După ce realitatea acestor cazuri nu a
mai putut fi pusă la îndoială şi s-a conştientizat ce ar însemna aceasta
pentru China, a început înfiinţarea de şcoli şi centre de instruire
speciale, pentru copiii cu asemenea capacităţi. Între timp, situaţia a
evoluat, astfel încât dacă este găsit un copil cu înzestrări, este adus
imediat la o asemenea şcoală, unde este luat în grijă.
Un efect secundar interesant este acela
că, parţial, copii care nu au asemenea înzestrări pot căpăta şi ei
astfel de capacităţi în prezenţa copiilor mediumuri. Aceasta aminteşte
de Uri Geller, pe care l-am menţionat deja. Uri Geller descrie în
cartea sa „Mein Wunder-volles Leben”[6] (n.tr. „Viata mea minunata”)
că, se află în contact cu extratereştri care-l ajută să
realizeze
aceste lucruri. În noiembrie 1973 a luat parte la emisiuni de radio şi
de televiziune, la care prin forţa de concentrare a îndoit linguri şi
alte obiecte metalice. La aceste de monstraţii i-a rugat pe ascultători
şi pe spectatori să pună pe masă, la ei acasă, linguri sau cuţite,
pentru a vedea dacă efectul se transmite. Şi într-adevăr aşa s-a
întâmplat, oamenii au îndoit mii de linguri, fără să le atingă. La fel a
fost şi cu furculiţe, chei, cuie, lanţuri, brăţări…
Tacâmurile s-au îndoit chiar şi în
cutiile în care erau păstrate. Ceasuri oprite au început dintr-o dată să
meargă. A fost înregistrat şi un alt efect – copiii care urmăriseră
emisiunea la televizor au putut dintr-o dată să îndoaie şi ei linguri.
Văzuseră aceasta o singură dată. La începutul anului 2004 Uri Geller a
repetat această experienţă la televiziunea germană.
Cel mai celebru „copil” chinez cu
asemenea capacităţi se numeşte Zhang Baosheng. Este deja o celebritate
în China, a apărut de mai multe ori la televiziune, îşi demonstrează
însuşirile fenomenale în faţa demnitarilor străini, iar guvernul i-a
pus la dispoziţie chiar o maşină de serviciu şi două gărzi de corp din
serviciul secret.
Forţe telekinetice puternice nu sunt un
fenomen al epocii moderne. De-a lungul a peste 40 de ani, în faţa a sute
de martori, printre care s-au aflat reporteri, editorul publicaţiei
Hartford Times, Mark Twain şi împăratul Napoleon al III-lea, britanicul
Daniel D. Home şi-a dovedit puterea încă în anul 1852. Nu numai că a
putut să facă să plutească obiecte, precum mese şi scaune, ci s-a
ridicat el însuşi până la tavan şi a zburat prin încăpere.
Zhang reuşeşte şi performanţa ca obiecte
aflate într-un flacon de sticlă să iasă prin peretele acestuia, iar
alte obiecte, de exemplu o coală de hârtie pe care s-a scris anterior,
să pătrundă în sticlă. Profesorul Song Kongzhi l-a testat pe Zhang în
mod repetat şi con firmă că acesta este în stare să mişte chei,
termofoare, încălţăminte, iar într-un caz chiar a trecut un sac de zahăr
prin pereţi de lemn sau piatră.
Odată, cu prilejul unui test,
funcţionari ai guvernului l-au închis într-o încăpere, ca apoi să-l
găsească pe Zhang Baosheng în faţa casei sale. Prin urmare, are şi
capacitatea de a se deplasa pe sine însuşi într-un alt loc. Începând din
acel moment, Zhang a lucrat şi pentru Ministerul Apărării.
Spre deosebire de Germania, în China
asemenea „copii minune” nu sunt luaţi în râs şi discreditaţi, ci
ocrotiţi cu mândrie de propria ţară. Ba mai mult, guvernul chinez acordă
acestor aptitudini atât de multă importanţă, încât pe oameni ca Zhang
îi integrează în proiecte militare şi ştiinţifice strict secrete.
Pentru Ministerul Chinez pentru Zboruri
Spa ţiale (corespondent al NASA americane), Zhan a făcut odată ca
tabletele să iasă prin orifi ciul unui flacon de medicamente închis
ermetic, experiment filmat de către oamenii de ştiinţă cu o cameră video
extrem de performantă (patru sute de imagini pe secundă). Fil mele
developate au arătat o tabletă la jumătatea drumului către orificiul
flaconului.
Însă Zhang nu face doar să „migreze”
monede din buzunarul sacoului unei gărzi de corp în buzunarul şoferului
sau „transferă” în mâna lui un măr aflat la un kilometru de părtare. El
preface în scrum în mâinile lui obiecte de îmbrăcăminte.
Paul Dong relatează şi despre fata
chineză Yao Dong, care, de asemenea, face să „migreze” tablete din
flaconaşe de medicamente ermetic închise, iar prin puterea de concen
trare, pe lângă îndoitul lingurelor, poate să mistuie în flăcări obiecte
de îmbrăcăminte. Însă aceste capacităţi pot fi folosite şi altfel. În
1994, în prezenţa unei echipe de cercetători, fata a descoperit pentru
Bohai Oil Company zăcăminte de ţiţei şi surse de apă.
Consider demn de menţionat aici şi
calculatorul rapid, de exemplu, pe Shen Kegong, un băiat, care la
treisprezece ani nu are nici o dificultate să calculeze în minte, în
douăzeci de secunde, numărul 6259 (14.551.915.228.366.851.806.640.625),
compus din douăzeci şi şase de cifre: El a realizat această performanţă
la China Agricultural Bank, sub supravegherea întregului personal al
băncii.
În
septembrie 1977, în provincia chineză Shanxi a avut loc campionatul de
abac (n.n. abacul era tabla de calculat a grecilor şi romanilor), la
care au venit două mii de participanţi din întreaga provincie. La acest
campionat s-au calculat numere întregi din mai multe ci fre, numere
zecimale, calcule cu fracţii, cu pătrate şi cu rădăcina pătrată.
Sheng a câştigat concursul, calculând
răspunsul pentru 639 x 33 + 3 : 884.736 mai repede decât oricare abac
sau calculator de buzunar (pentru aceasta a avut nevoie de numai 3,4
secunde). La un alt concurs de calcule, sponsorizat de Zentralkolleg fur
Wirtschaft und Finanzen şi de Asociaţia chineză Abakus, a rezolvat
calculul 4.789.240 : 45 în 1,6 secunde (106.427,555) sau 35 x 45 x 25 în
1,8 secunde (39.375). (33, p. 143)
După cum vedem, în faţa ochilor noştri
se petrec evenimente extraordinare. Aceşti copii vor schimba lumea, mai
precis trebuie să se spună: dacă aceşti copii nu schimbă lumea, atunci
n-o mai schimbă nimeni. Prin însuşirile lor fenomenale, ei vor obliga
ştiinţa şi lumea să se schimbe.
Aşa cum în China există deja şcoli în
care copiii, în loc să fie luaţi în zeflemea, sunt sti mulaţi, acelaşi
lucru se va întâmpla cândva şi în lumea occidentală, inclusiv în
Germania. Dacă vă interesează mai multe despre copiii chinezi
superdotaţi, puteţi descoperi toate aceste relatări şi altele în cartea
lui Paul Dong.
În lucrare, pe lângă fenomenele deja
amin tite, autorul scrie şi despre copii care pot opri maşini aflate în
mers, pot să treacă prin zid sau să modifice culori sau structuri
moleculare. În plus, prezintă şi copii cu capacităţi tele-cinetice şi
sunt capabili să leviteze, adică să plutească. Atât despre copiii
chinezi.
Cu clarviziunea necesară, din aceste „noutăţi pământeşti” mai pot fi trase cel puţin încă două concluzii:
1. În afară de a face calcule rapid,
aceşti copii au demonstrat că stăpânesc tehnica me tafizică a
dematerializării şi a rematerializării. Aceasta pot s-o realizeze mulţi
„adepţi” ai tuturor religiilor şi au şi dovedit-o în decursul secolelor,
iar două dintre cele mai cunoscute exemple sunt:
• Transformarea apei în vin de către Iisus, precum şi faptul că i-a hrănit pe cei cinci mii de oameni care-l ascultau;
• Mai puţin cunoscute sunt experimentele de la Montauk (în extremitatea nor dică a Long Island, New York). În cadrul Proiectului Montauk nu se făcu seră experimente numai cu factorul timp – aşa cum se aminteşte deja la în ceputul cărţii – ci şi cu materializarea.
• Mai puţin cunoscute sunt experimentele de la Montauk (în extremitatea nor dică a Long Island, New York). În cadrul Proiectului Montauk nu se făcu seră experimente numai cu factorul timp – aşa cum se aminteşte deja la în ceputul cărţii – ci şi cu materializarea.
Cu ajutorul unui amplificator cons
truit special, gândurile unui subiect (Duncan Cameron) au fost
amplificate în aşa fel încât au devenit realitate. De exemplu, s-a
început cu experimentul prin care Duncan şi-a imaginat o cutie de cola,
care s-a materializat cu aju torul tehnologiei. Mai târziu s-a încercat
acelaşi lucru cu imaginarea unor fiinţe, dar s-a ajuns la situaţii
haotice.
Între timp, am aflat de la un foarte bun
prieten, ai cărui socru a lucrat într-un centru de cercetare secret de
la Alma-Ata (Kazahstan), că acolo exista şi probabil mai există o
tehnologie asemănătoare. Acolo, în faţa ochilor acestui om, a fost mai
întâi „realizat” un câine, apoi un om, care a rămas săptămâni întregi în
stare materială, până când s-a dizolvat. Acest om se putea mişca li
ber şi s-a putut vorbi cu el.
2. Aceşti copii vor schimba lumea
noastră. Cred că din afară, prin impulsuri date so cietăţii, şi parţial
prin reforme. Mesajul indirect al unui asemenea „miracol divin” este
însă mult mai profund.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu