Partidele politice platesc oamenii sa opreasca protestele

Luptătorul de K1 Daniel Ghiță a postat un mesaj pe Facebook în care susține că partidele politice din sistemul actual politic, plătesc oameni ca să distrugă protestul românilor.
Redăm integral mesajul pe care l-a postat luptătorul K1:

    Aseară am rămas dezamăgit cum unele partide politice plătesc oamenii să anihileze protestul românilor…

    M-am alăturat studenților, care au venit la manifestare pentru a schimba ceva, jos corupția! Suporterii echipelor de fotbal au încercat să domine protestul. Piața nu e stadion! Au murit oameni, suntem toți în doliu #Colectiv… Nu e normal să sărim în sus. Să țipăm, să stricăm protestul. Am discutat cu ei și i-am rugat să fie pașnici, fără violență. După părerea mea, au fost pașnici, solidari cu noi.
    Rog conducătorii galeriilor de fotbal și suporterii să fie alături cu noi, solidari! Noi vrem schimbarea asta și pentru voi. Toți sunteti poporul!
    Nu vă lăsați manipaulați de clasa politică și de presa manipulatoare. Vă rog, fără violență și arătați solidaritate!
    Au murit mulți oameni, alții se luptă cu viața prin spitalele nedotate și jalnice din România sau prin străinătate. Noi nu avem spitale, în schimb catedrale! Să arătăm respect, și să ne rugăm pentru ei și familiile lor.
    Nu aparțin de nici o grupare politică, ONG, nu doresc să fiu președinte sau lider!
    Sunt Daniel Ghiță, sportiv de performanță, care reprezintă România cu drag peste hotare, un om simplu, care este solidar cu voi. Am participat și la protestele împotriva defrișărilor padurilor. Am fost anihilați, pentru ca nu ați fost uniți! Pădurile sunt bogațiile noastre. Noi murim de foame, nu avem spitale, si alții fac bani cu bogățiile noastre. Nedreptatea mă scoate în stradă. Nu aveți nevoie de niciun lider. Liderii sunteți voi!
    Nu e important ce scrie presa sau postacii de pe Facebook plătiți de politicieni. E important ce simtiți voi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu